طراحی سایت با استفاده از XHTML + CSS
نوشته شده توسط : ایفانت

امروزه عصر فناوری اطلاعات است ، پیشرفت های زیادی در تمامی زمینه ها صورت گرفته و روز به روز پیشرفت ها قابل لمس تر هستند.

این پیشرفت ها از طرف طراحان وب و توسعه دهندگان نیز صورت گرفته است و میتوان این مسئله را در انواع و اقسام قسمت ها مانند XHTMLT ، CSS و غیره دید. XHTML جدید ترین نسخه از HTML است که مطابق با XML است و به عنوان آخرین نوآوری در طراحی وب سایت از آن نام میبرند. CSS یا همان شیوه نامه های آبشاری پیشرفت های زیادی داشته است، از سوی دیگر یک زبان شیوه نامه که برای جدا کردن محتوا و برای ارائه در وب سایت میباشد طراحی شده است آن هم با استفاده از ابزار ترکیبی  XHTML و CSS.




تنها چیزی که مشکلاتی در راه پیشرفت XHTML + CSS  است و کمی مانع از حرکت به سوی آینده ای بهتر میشود مشکل تبدیل تعدادی از صفحات وب طراحی شده در HTML است. برای هر طراح وب وظیفه تبدیل وب سایت شما و یا هر صفحه دیگری از اچ تی ام ال به XHTML برای تلفن های همراه و یا مانند آن زیاد پیش می آید .




اسناد XHTML + CSS  به راحتی قابل حفظ و ویرایش میباشند، حاوی برچسب های کمتر بوده و کمتر در معرض ابتلا به مشکلات هستند. به این ترتیب شما کنترل بهتری بر طراحی  سایت خود دارید و به راحتی می توانید این کنترل را برای توسعه وب سایتتان مورد استفاده قرار دهید.طراحی وب سایت با XHTML + CSS  در مرورگرهای بیشتری جواب میدهد و این کار با فرم کدهای بهتر نسبت به اچ تی ام ال قابل اجراست . همچنین پاک کردن درهم و برهمی  HTML نیز از دیگر مزایای XHTML + CSS  حساب می شود و خلاص شدن از شر جداول متعدد در اسناد نیز از دیگر مزایای این نوع طراحی میباشد. با تبدیل کردن سایت به XHTML در حال حاضر شما شرایطی آماده میکنید که  سئو سایت خود را برای ارتقاء و پیشرفت کاملا مهیا کرده اید. با این کار شما یکی از جدیدترین نوآوری ها را با آغوش باز پذیرفته اید و از آن بهترین بهره را میبرید.




اما با این حال محدودیت های قابل فهمی نیز در وب سایت های طراحی شده با XHTML + CSS  وجود دارد. البته یکی از اصلی ترین مشکلاتی که برای تبدیل سایت های طراحی شده با اچ تی ام ال به XHTML + CSS  وجود دارد مسائل مادی است . گران بودن دستمزدها برای تبدیل سایت به XHTML + CSS  باعث میشود خیلی از افراد از این کار صرف نظر کرده و با همان وب سایت قدیمی خود کار کنند .اما مزایای متعددی در وب سایت های  XHTML + CSS وجود دارد که قطعا راه را برای از بین بردن محدودیت استفاده هموار میکند.


می توانید برای مرتب کردن وب سایت خود به آسانی با مرتب کردن HTML اقدام کنید و یک ابزار منبع باز می تواند همه کارهای کثیف و درهم برهمی که در حال دیده شدن از طریق سایتتان هستند مرتب کنید. این کار را می توانید با استفاده از XHTML + CSS  معتبر انجام دهید.



برای طراحان و توسعه دهندگان وب به عنوان پیشگامان در راه توسعه وب در آینده و به عنوان نوآوران XHTML + CSS   یک قدم بسیار مهم محسوب میشود و تلاش میکنند تا با توضیح دادن درباره تمام مزایای استفاده از XHTML + CSS  تلاش خود برای تبدیل وب سایت های شما به XHTML + CSS   را به نتیجه برسانند.و این اقدام آنها قطعا می تواند اقدامی بسیار با ارزش تلقی شود.


منبع: مقاله ی طراحی سایت با استفاده از XHTML + CSS از سایت ایفانت




:: برچسب‌ها: طراحی سایت، طراحی وب سایت، طراحی سایت ارزان، سئو، برندینگ، بازاریابی اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
485455 در تاریخ : 1394/3/30/6 - - گفته است :
asadsadas


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: